Handelsbetingelser

Generel information om os

MEMOCARD Aps  – Søndergade 19G – 8464 Galten – Cvr. 42471720  – Telefon.: 27855308 – Mail.:mail@memocard.dk

Memocard Aps er en del af NOXA Aps

 

Betaling

Memocard modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Memocard bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Memocard leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Ordre ekspideres hurtigst muligt og forventes levering inden for 1-3 dage.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen eller pga. almindelig slid.

Memocard vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

retur – Memocard

Søndergade 19G

8464 Galten

Returformular

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på fortryd@memocard.dk.
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Fortrolighedspolitik:

Kundens personlige data opbevares (Navn, Adresse, Telefonnummer opbevares alene med henblik på gennemførsel af ordren i 12 mdr og slettes her efter.

Memocard bekræftigere, at oplysninger ikke sælges eller videregives uden kundens accept.

  • Kortholder blive bedt om, at oplyse navn, adresse og telefon nr. når der afgives ordre.